11 februari 2014

när Lisa Rinnevuo var en tant.



Är inne på Mokkasins fina blogg, och när jag tittar på hennes bilder och ser Lisa Rinnevuo-tavlan kommer jag plötsligt ihåg vad jag drömde i natt. Jag drömde att jag och mannen var i Lisas studio. Hon var nästan en tant med permanentat hår och studion såg inte alls ut som på instagram utan mer åt antikaffärshållet med massa möbler, en del kul grejer och hennes alster överallt i varenda låda man kunde öppna. Vi skulle få köpa hennes litografier för 200 kr/st och jag var lyrisk och letade som en tok efter alla jag sett och önskat mig.

Jag tar det som ett tecken på att det är dags för Monica och donnan ovan att få sällskap...



1 kommentar:

Husbilen Tuzzen sa...

Lisa hade jag ingen koll på. Ska kika in på Instagram och inspireras.
Kram Helén