29 mars 2011

inredningstema i fabriken: blogghörna.




Tisdagstemat för Fabriken idag är blogghörna. Var man sitter när man bloggar rätt och slätt. I sovrummet är det ju lättare att sitta i lugn och ro. Är dock lite för duktig på att drälla ner med kläder där...







Oftast sitter jag nog i köket vid "familjedatorplatsen". Det är där alla foton finns. Kruxet är dock åtkomst :). Allt som oftast spelas det hej vilt med allt från en till fyra datorer samtidigt och ungar högt och lågt. Stökigt kan man tycka och opraktiskt när man vill laga mat eller duka samtidigt som datorsladdarna ibland till och med hänger över spisen. Men nej, det är precis som det ska vara... En gyllene stund mitt i ett grabbgäng eller två. Och risken att surfa sig till villovägar, är betydligt mindre med datorn mitt i köket. Men som sagt ibland får jag hojta högt: "Hallå, det är min tur nu! Nu får ni gå ut och göra nått annat en stund..."












För mer inspiration om blogghörnor eller annat, besök gärna Fabriken!

2 kommentarer:

maybe*mej sa...

ååå har du skaffat dig en blogghörna. =) I like. Det är kul att kika in här då och då så jag får ha lite koll på er. =) Kramis. PS. Ska ni till stugan i påsk eller i midsommar.

kram kram och hoppas att febern är borta.

FaB Keramik sa...

Uj så fint du har det! Gillar den gråblå färgen, snygg! Ha en fin onsdag! Kram frida