14 januari 2014

att ha ändrat sig. igen.




Under vissa tider av livet är man så säker på vissa saker. Och man kommer aldrig att ändra sig. En vacker eller mulen dag inser man att man har ändrat sig. Som man aldrig skulle göra. Jag gillar rosa. Som jag aldrig skulle göra. Så kan det gå.






Bekände en annan sak på instagram igår. Eller bekände och bekände - deklarerade det uppenbara är kanske närmare sanningen. Jag är obsessed av tulpaner just nu. Får hålla i mig för att inte dränka mina följares feed (ännu mer) med tulpanbilder. (Det kommer att gå över nånstans närmare maj eller så.) Rosa tulpanbilder alltså.


2 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Livet är ju bara för härligt när man fortfarande kan överraska sig själv sådär. Heja dig! :D

Elisabeth sa...

tulpaner är vackra, tur att man har möjlighet att ändra sig.. Ska nog köpa ngr buketter till helgen..