28 januari 2011

darling sisters & en grislampa.

Har tillbringat åtta timmar i bilen idag för nöjet att få ta en fika med mina systrar på stan. Mannen skulle på jobbresa till Göteborg för en (!) timmes möte och jag passade på att följa med. Love you systrarna mi! Ni bor alldeles för långt borta!



Jag hade hoppats att komma hem till en levererad ny lampa, men icke. Får tåla mig till efter helgen... Under en tid har jag lobbat för att få in en grislampa hemma. "Kommer aldrig in i vårt hus!, sa mannen, men tvärvände i uppfattningen häromdagen när han såg en blå och hörde att den skulle hänga i trappan! Det tog ungefär fem sekunder tills jag hade beställningen påbörjad -om han skulle ändra sig snabbt en gång till.



foto från gotlandsliv.



Jag beställde den från härliga Gotlandsliv. Hoppas att den är lika karamellig i tonen som på bilden!

1 kommentar:

A Cup Of Emilia sa...

Vilken underbar lampa :) Det kommer att bli riktigt snygg hemma hos er! Kramar från Emilia