23 januari 2012

glasboxlyx i lådan.



För en tid sedan köpte jag dessa små glasboxar från Jennys butik Hemlängtan. I dessa stoppade jag ner alla de smycken som man inte orkar hålla på att plocka i och ur askar med vadd för lite finare förvaring. Armband, ringar och nått halsband i den större och kaskader med örhängen åkte ner i den lilla. 




 Den virkade blomman fick jag av en av mina systrar i julklapp ett år. Den har flyttat runt som dekoration på min handväska till brosch och nu väntar den i lådan på nästa uppdrag.





Tycker det är så bra att man ser in i boxarna så jag direkt vet var det jag letar efter finns. Och fina i sig själva är de också...

2 kommentarer:

The Dress And Me sa...

Åh, va tjusiga! Mina smycken ligger och dräller här och där. Man kanske borde styra upp det lite mer som du har gjort det.
Kram

Vardag och flärd sa...

Åh, så fina smycken du har! Du vet väl att smycken är min passion? Så praktiskt att ha den i lådor där man ser vad som finns. Det får jag nog ta efter så jag kan se alla mina smycken, jag har dem i kassar och det är ett evigt rotande!
Kram Eva