4 maj 2012

dagens JAG VILL HA & blivande badrum del 5.




Men hur snyggt är inte det här? Vi har inte kommit till skott med det där badrummet ännu. Och tur är väl det för jag dog en smula när jag såg det här! Och jo, den svarta skiffern vi köpt på oss till golvet i  badrummet skulle väl bli ruskigt snygg på golvet i hallen istället där mannen ändå vill byta golv. Så påpassligt att det är lite svartvitt tema och tämligen ljust i hallen så det skulle bli riktigt bra. 




I min iver att leta fram de tidigare inläggen om badrum lyckades jag märka alla inlägg i hela bloggen med badrumsetiketten... Om ni nu undrar varför allt möjligt lyckas vara märkt badrum som inte är så relevant :)

Tidigare inlägg finns här, här, här & här med en massa tjusigheter och en del tveksamheter.

8 kommentarer:

Yosofine sa...

Snyggt! Önskar dig en trevlig helg!

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Oj, vad snyggt. Vill ha begäret infann sig hos mig också.

Kram Victoria

Skridskoänkans glada dagar sa...

Ha ha vi delar visst samma badrumsdrömmar!

Kram Carina

a piece of happiness sa...

Men du det såg jag inne hos Skridskoänkan igår och dog.
Nu är jag dock återuppstånden (?)

Men helt ärligt jag kommer att bo i badrummet om jag fick det precis sådär.
-Var är mamma, var är mamma? -I badrummet så klart!!!

Jag har ju haft ett låååångt snack med mannen i huset som först sa att golvet var rörigt!! Vaddå rörigt? Oooo vilka diskussioner vi har haft. Men nu har vi dealat ( jag kommer inte ihåg vad jag fick ge vika) så nu blir det sånt golv på landet och i nya huset. (berättar mer om det senare).

Mrs Sunshine sa...

Detta är hur snyggt som helst och har haft span på dem ett bra tag nu...Skulle vilja ha dessa på landet, skulle bli perfekt! Jag säger bara -KÖR!

kram

Anna/Rackarungar sa...

Hur snyggt som helst. Jag vill ha detta kakel på min utomhustrappa, men mannen tycker att det är onödigt....bah!
Och tack, det går superbra med lillprinsen (jag mår oförskämt bra!) han sköter sig och hoppas att det håller i sig. Tar en (bra) dag i taget. Jag vet ju att de första veckorna är en transportsträcka till rutiner sitter, men än så länge bara mys!

Ha en fin helg! KRAM

Min plats i solen sa...

Jag kan bara nicka instämmande. Sååå fint! Hrm, vårt badrum ska snart renoveras (60-talet lär inte bli populärt igen vad det gäller badrum, iallafall inte de badrum som byggdes på 60-talet iallafall ;)). :)

Kram Lotta

Happy Gunhild sa...

Åh vad tjusigt, elegant, charmigt och vackert. Vi har bestämt oss för svartvita kakelplattor på golvet i badrummet, men ibland så sviktar jag och tycker att det vore bra fint med nåt åt det här hållet :)