23 augusti 2012

spegel, spegel på väggen där.



Tyckte det här var en kul idé till badrummet vi ska åstadkomma någon gång framöver. Fast med lite renare spegelglas får det nog vara... Spröjsade fönsterspeglar känns rätt välbekant vid det här laget men det här var lite nytänkande. Hittade dessa på Leva Kungslador i Visby. Vilket fantastiskt ställe! Återkommer med en hel drös bilder därifrån nån dag!




Och så helheten utan fotograf... Tjejen med tofsen fick tämligen bråttom ut från toan :)

Här, här 2, här 3, här 4 och här 5 finns mer att läsa om våra badrumsplaner.

4 kommentarer:

kattiiiiss sa...

Rolig ideé!

HEMLÄNGTAN sa...

Kul idé! Skulle jag också kunna tänka mig i något rum här hemma.

Och så kul att kameran gick att laga. Det var himla bra gjort måste jag säga. Då vet jag vart man ska vända sig när kameran börjar strula sedan då ;)

Kram, Jenny

Suz sa...

Ännu mer roligt från Gotland, mångar bloggare som varit där i sommar! Alldeles för länge sedan jag var där, ända sen jag var tonåring! Måste nog ta och planera in för en trip dit och längtar redan efter roadtrips med cabben:)

Härliga Lycka är-inlägg (och många andra också!) som jag uppdaterat mig på så här efter min lilla bloggsemester!

Ha en mysig helg!
Kram Suz

Amanda sa...

Gud vilken rolig idé! Nu blev jag väldigt inspirerad :)