20 oktober 2011

miami beach och regnet.

Som ni märker är det lite tyst här just nu. Jag råkar befinna mig i Miami Beach och tekniken är inte på min sida alls! Tyvärr lyckas jag inte få mobilen att ladda upp foton så idag får det duga med ett lavendelfoto från i somras, men hey just nu får jag fram ett inlägg i alla fall ;). Vädret är toppen, jag har gått i genomblöta gympaskor hela dagen på konferensen, bara att gå hem till hotellet och fotfilen och få fina fötter till stranden jag hoppas ska gå att besöka sent imorgon eftermiddag. Men det är knappast läge att klaga: Det är toppen att vara här helt enkelt... Utförligare rapport kommer!

4 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Hej!

Vad roligt att du har blivit följare av min blogg! Vad glad jag blir! :)

Och vad glad jag blir av att ha hittat hit till din fina blogg. Här ska jag kika runt riktigt ordentligt nu. :)

Ha det riktigt härligt där borta i Miami och njut av sol och värme!

Kram Lotta

Fru Westman sa...

Det låter som att du har det toppen! Inväntar en fullständig rapport senare. :)

Kram Linda

Dagar av lycka sa...

Åh, förstår att du njuter :-)

Kram
/Anna

Yosofine sa...

Miami Beach liksom!! Wow, njut så mycket du bara kan!

Kramar