4 juni 2012

fixeri.



Efter en mycket underlig vecka med många tårar och ingenting gjort efter förra helgens chockartade besked - och för att jag gått på kryckor hela veckan och det är svårt (till och med omöjligt) att ens lyckas få med sig en latte till nästa rum med en krycka i varje hand - är det nu dags att sätta lite fart. Min älskade man fyller 40 i helgen som kommer och det ska firas ordentligt. Förra veckans påtvingade fotvila är över och nu tar jag mig fram för egen maskin igen! Älska fötter och hata kryckor.

Listor över allt som ska lagas och ätas, inhandlas till höger och vänster, och fixas bara spottas ur pennan. Listfascist javisst! And proud of it. Om nån har nått alldeles kul festtips vare sig det gäller sånt man stoppar i munnen eller hur snyggt man kan fixa det är jag idel öra :)


Inga kommentarer: