10 juni 2012

dadeldelicious & finkalas.




Mannen fyller 40 idag och vi har firat hela helgen lång. Att vädret inte varit helt på vår sida gör inte så mycket när man har ett glashus att vara i. 

De här små parmesangodingarna var populära. Till och med farmor som fyller 90 nästa helg gillade dem :) Köpte det finfina vita fatet av Frida med Fabulös keramik för att ge bort i present. Det slutade med att jag gav det till mig själv. Bra beslut tycker jag.




Dadeldelicious

Lättast i stan:
Skär upp dadlarna, ta ur kärnorna
Fyll med bitar av chèvre
Njut!

1 kommentar:

Min plats i solen sa...

Ett stort grattis till mannen idag! Vilken härlig firarhelg ni har haft, det ser vansinnigt gott ut det där. :) Och du, du gjorde helt rätt som gav fatet till dig själv. Ibland behöver vi ge lite vackert till oss själva också. Bara för att. ;)

Vill också passa på och tacka för alla fina kommentarer som du alltid lämnar hos mig. Jag säger det inte tillräckligt ofta men jag blir så oerhört glad. Tack snälla du!♥

Fortsätt fira och ha det gott!

Kram Lotta