3 december 2012

dagens JAG VILL HA.


Bildkälla: Creando

 Jag är en sucker för fina tvålar. Det ska vara tvålar med fräsch doft som låter händerna lukta sådär extra finfint efter handtvätten att man bara vill gå och sniffa på dem.På Grandmas i Göteborg sålde de förr i tiden en tvål med rosmarindoft. Mmmm. Sniffade härom dagen på L:a Brukets Citrongrästvål och fastnade direkt. Så snälla tomten, slå in en sånn till mig i jul!

Det finns ju så mycket snygga bilder i bloggvärlden med deras produkter. Här kommer ett gäng!
 
Bildkälla: Creando
Bildkälla: Creando


Bildkälla: Ellis Corner
Bildkälla: Julias vita drömmar

3 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Vi har vildros hemma. Rekommenderas varmt. :)

Kram Lotta

Queen of Kammebornia sa...

Vackra och underbart doftande tvålar är ljuvligt! Och de där flaskorna är ju så snygga!

Hildas hem - Sofia sa...

Jag gillar också när händerna lunktar sådär gott efter att man tvättat sig. Har sett dessa flaskor lite här och var men aldrig testat. Tack för tipset :)

Jag önskar dig en fortsatt härlig vinterdag!
Kram Sofia