17 mars 2015

allt det goda ligger framför oss.




Äntligen, äntligen, äntligen, alldeles i kvadrat! Kaffe i solen på min älskade lilla förstukvist, på mormor och morfars gamla Grythyttanstolar, utan jacka, med en bok och lite choklad, blommor runt fötterna och alldeles solvarmt. - Blir inte bättre än så. Magic moments!





Sen är det den här känslan av att allt det bra ligger framför oss. Att nu börjar det, och just nu känns det oändligt. Vintern har på intet sätt varit olidlig, snarare en riktigt bra vinter på många sätt, men jag älskar vår, sol, värme och sommar, och allt det goda bara ligger där och väntar, och kommer en liten liten dag i taget...






Vardagslycka är också att ha blommor på trappan när jag kommer hem. Att få passera dessa skira fräscha blommor är några sekunders skönhetsupplevelse varje gång.

2 kommentarer:

Majas bekännelser sa...

Vilka fina foton du bjuder på! Och jag säger också Välkommen våren! Underbart!

Dagar av lycka sa...

UNDERBART!!!! Visst är det fantastiskt, allt det härliga som ligger framför oss. här är det bara så himla kallt fortfarande. Går omkring och huttrar och fryser mest hela tiden. När solen väl tittar fram så är den lite kass på att värma fortfarande. Men det kommer, jag vet ju det. Är bara lite otålig ;)

Kraaam Anna