1 november 2013

fredagsfinheter.

HM Home


Kul att läsa hur några andra tänker runt det där med att svara på de kommentarer som droppar in nu och så på bloggen! Tack för engagemanget :)

Weronica tipsade om en rabattkod för HM Home på 25 % och vips befann jag mig surfandes runt på deras sida. Det finns ju massor av finheter där som bekant. Många av deras stylingbilder är riktigt bra. Skulle önska att de samlade dem i en inspirationsmapp så de var lite mer lätthittade bara! Här är några grejer jag fastnade för.


HM Home


Glasburkar med metallock och text i relief - mycket snyggt. Är fortfarande förvånad över att jag numera gillar grönt. Ni vet - en sånn där färg man växte upp med och varit less på i många år men som sen snikade sig tillbaka in i hjärtat :)


HM Home

Pumpen är ju också fin, men glas i duschen med klinkers på golvet känns sådär. Handdukarna med randigt mönster i det enfärgade går hela vägen hem. Nån som har dem och vet om de är tunna eller härligt tjocka? Det där är kruxet med att handla på nätet - klickade hem fina Gripsholmshanddukar via Campadre för ett tag sedan som visade sig vara nästintill flortunna. Rätt snopet.


HM Home

Finheter äntligen på väg hem till mig. Tänkte att årets önskelista till tomten skulle slippa den posten i år också...

3 kommentarer:

Dagar av lycka sa...

Finfina saker du :)

ha en toppenfin fredag! Kram Anna

Johanna | Tillvaron.se sa...

Jättefinheter! Jag märker massor med sådana där saker med mig själv att saker jag sa "aldrig i livet till" för att jag vuxit upp med dem och lessnat totalt på kommer tillbaka som om de vore rotade i själen. Likaså ageranden och tankar och värderingar kommer då och då och jag kan verkligen känna min mamma och pappa i dem. Konstigt det där.

Min plats i solen sa...

Härligt med bilder som inspirerar! Påminner mig om att jag måste se till att sortera alla bilder jag sparar nerpå datorn i inspirationsmappar. Jag gillar verkligen hela den här internetgrejen. ;)

Kram på dig