26 februari 2012

OM jag hade ett stort förråd.



Önskar rätt ofta att jag hade ett litet magasin att ta till så att jag kunde lagra ett litet urval möbler. Det vore höjden av lyx att kunna flytta runt lite nu och då och inte behöva göra sig av med det som jag helst skulle vilja flytta ut för stunden. Många möbler är sådana att jag inte vill göra mig av med dem, men slippa nått år kanske, bara för att det är kul att göra om och variera sig.

Kökssoffan är arvegods från mannens farmor. Mannen och svärfar ägnade ett oändligt antal timmar åt att göra den trären när det begav sig. Att den inte ska säljas på Blocket är självklart. Men att få möblera i köket utan den ett tag är lite lockande...

Hur löser ni sånt?


Det här magasinet skulle gärna fått följa med mig hem från Key West :) med träd. tupp och allt.

Det är lite glest med inlägg just nu. Kameran och jag har inte precis gjort slut, men det är lite svårt att dejta när nacken inte tål att lyfta grejer till den höjden för tillfället. Det blir bättre i alla fall och idag testar jag en TENS-apparat  med små elchocker som grabbarna säger :)

2 kommentarer:

AE sa...

Du har en fantstiskt fin blogg - jag blir sååå inspirerad av den!!
Hoppas TENS-apparaten hjälper dig! När jag hade det som jä-ligast så var den som "en skänk från ovan"...vet nog inte hur jag skulle klarat mig utan den just då...
Håller tummarna för dig!
Anneli

Yosofine sa...

Byt med grannar eller vänner ett tag! =)

Kramar