3 februari 2013

jag längtar.



Jag längtar efter stillsamma stunder i solen med en av dem som älskat mig längst...




... grönskan som ger liv till min trädgård igen... och mig ro i själen...




.... den där krispkänslan man får när man biter genom den första egenodlade jordgubben med framtänderna... och sötman som sprider sig i munnen...




... att se årets första humlebebisar surra runt vårblommorna...




... långsamma fikastunder i solen på vackert grånade träbord...




... och att vandra omkring i solvarma gränder.

 --------------

Det här är mina söndagsbilder till Fabriken där man så klart hittar mer söndagsinspiration.

9 kommentarer:

I min smak sa...

Så vacker bild med händerna!Det finns mycket värme i den!
Susanne

Queen of Kammebornia sa...

Så fint att jag blir alldeles prillig :) Kram!

Villa Ryttarängen sa...

Åhhhh vad fint du skriver och längtar... Kraam Pia

Petra / Popetotrora sa...

Fantastiskt vackra bilder! Och ord!
Hoppas du haft en fin söndag.

Skridskoänkans glada dagar sa...

Får jag dela din vackra sommarlängtan?

En vacker vardag sa...

Vilka vackra bilder och vilken fin stämning du bjuder på denna söndag. Fotot på händerna jättefint! Önskar dig en fin start på den nya veckan.

en matsked grejer sa...

Så klart :)

Dagar av lycka sa...

Ååååååååhhhhhh, de där sakerna längtar jag också efter! Kramkram

LissenTo sa...

Så fint och berörande du skriver och den översta bilden på händerna, tog tag i mej.

Varm kram
Lissen