29 augusti 2011

blott en tapet.




Jag har ju glömt att visa bilderna från när vi tapetserade om i vårt sovrum! Här kommer de i alla fall. Efter lång tids längtan blev det Cole & Son's Malabar och alldeles vita väggar för resten.








När vi byggde huset kallade vår hussäljare mig lite skämtsamt för fönstergalning och han hade alldeles rätt. Fönster ska vara vackra inte bara att se ut igenom utan att se på också. Vi ville absolut ha fönster som öppnas på traditionellt sätt med fönsterhakar och har vacker fräsning på profilerna och det är vi riktigt nöjda med än idag.








Det är inte bara vi som trivs här...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev! Mycket vackert. håller med dig om fönster.Fönster med profiler tar in ljuset på ett helt annat sätt. Kul att ni gjorde. God investering. Ha en bra dag!
magZ

Fiffiga Systrar sa...

Jättefin tapet! Och! Superfina fönster! Mycket bra val!

Kram från oss

a piece of happiness sa...

Precis sådär ligger min katt i våran säng :) Tapeten är väldigt fin!

Rebeccas DIY sa...

Härligt sovrum, underbar tapet.

Fru Westman sa...

Vilken superfin tapet!! Very stylish! :) Läste ikapp lite och jag måste säga att jag verkligen gillar bilderna på lyktorna. Och lyktorna också! Ha en trevlig kväll!

Kram Linda