9 november 2011

den här dagen strykes härmed ur almanackan.



Nä hörrni, den här dagen stryker vi ur almanackan. Från 9.15 och resten tills nu ungefär. Hundslagsmål med blodvite, kraschad Excell-fil AV MYCKET HÖG VIKT till jobbet som jag lagt ner sisådär ett år eller två av mitt liv på (känns så i alla fall) och skulle erbjuda nått inre organ i utbyte för att få att fungera. Det var liksom starten och sen har det fortsatt. Fast jobbarkompisarna tror jag att jag behåller :)


Bilden? Nja, den har inte så mycket med texten att göra. Möjligen skulle jag kunna kasta ruttna plommon  och sikta på 9/11.

2 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Nej FY FAN, var det första jag tänkte.
Har ni ingen backup var nästa jag tänkte.....Kram

en matsked grejer sa...

Jodå, det finns en backup, men det är stötvis inlagt massor av info i den samtidigt så den inläggningen måste göras om. Felet beror nog på att den numera används i en annan version av Excell så vi måste backa tillbaka o hålla oss i den sämre :(