25 mars 2012

att återhämta sig en smula.



Tänk vilket litet mirakel en alldeles kort helgsemester kan vara. Har haft en toppenhelg med mannen i vår vackra huvudstad, boendes med balkong där man kan se ner mot vattnet vid kajkanten i Gamla stan. Solsken, långsamma dagar, mat som får en att smälta, långa promenader och massor av ögongodis... Yummie för både gommen och själen efter höst och vinter. Bilder kommer... Först ut är lite snygg-snyggt porslin uppdukat på ROOM som har förstått det här med att blanda blåvitt porslin. Precis min kopp te.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Åh, sån härligt underbar helg!!! Gillar bilden, har ju en förkärlek till blått... Gillar min loppisfyndade mon amie-assiette
Ni verkar haft det urmysigt! Jag bor ju ganska nära storstan, så när jag åker dit med pendeln, så blir det mest affärer runt city, bara älskar ROOM och Bruka tex. Restauranger har jag inte sån stor koll på.
Ha en fin start på veckan, kram Jenny

maybe*mej sa...

det lät skönt. =) kram