23 mars 2012

som jag sett fram mot det här.



Har längtat som en dåre till idag. Mannen och jag lämnar strax våra älskade, dryga, underbara, roliga och krävande barn hemma med farmor för att bege oss en tripp till Hufvudstaden hela långa helgen.




Vi ska bo i Gamla Stan och bara lyxa oss hela helgen lång! Som sanna lovers av Rolfs Kök måste vi nu besöka Jureskogs nya restaurang AG. Lördag kväll hittar du oss där :) Djurgården lär sjunka under tyngden av alla besökare i helgen men dit ska jag om jag så måste simma. Blå Porten för lunch och Rosendal för fika, det blir bra.

Vilka är dina fina favoriter i Stockholm?

4 kommentarer:

Fyrskeppet sa...

Å, vad det låter härligt! Jag skulle nog passa på att kolla in nya konceptet Mood Stockholm som öppnar idag. Eller bara strunta i allt sånt och hålla mig ute och bara njuuuta av att bara vara :). Ha en härlig helg!

Vardag och flärd sa...

Ha en helt fantastisk helg!
Kram Eva

Victoria - Elvira Spekulerar sa...

Det låter underbart, njuuuut av våren i Stockholm.

Emma sa...

Måste ha varit en härlig helg så fint som vädret varit :)
Några andra trevliga ställen i staden är Mosebacke och Centralbadet.