17 juli 2011

bot & bättring, här kommer den.




 Kollade runt en bit bakåt i bloggen och inser att jag lovade här att visa en helt ljuvlig skål som jag köpte vid besöket hos Frida med Fabkeramik. Det var när Blogger inte var på sitt bästa humör -uteblev morgonkaffet kanske?- och inga bilder ville bli uppladdade och sedan glömde jag. Bättring här och nu!







Redan flitigt använd är den i alla fall. Är ruskigt förtjust i de blå rosorna i kombo med turkost och silverkant. Bästa innehållet hittills tycker jag är vattenmelon/jordgubbssallad!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Helt underbart vacker skål!
Och så fint det blev i hallen!! Kul att se dig, nästan iaf;)
Ha det så bra, kram Jenny

Unknown sa...

Turkos och rosa är sådan ljuvlig kombination! Jag äter LCHF sedan november... Har "botat" ont i magen! :)
kram
Lana

Fru Westman sa...

Helt underbar!! :)