7 juli 2011

dagens JAG VILL HA.




Gick till sängs med ett ostillat habegär och vaknade likaså... De där ljusblå flötena ropar på mig men hänger oköpta kvar i lilla antik o vintagebutiken.

Vad skulle ni ha gjort?
A: Ha varit ståndaktiga
B: Undvikit att ångra sig hela vintern

Idag är det bara datorkrångel för hela slanten, irriterar mig på Bloggers krångliga instruktioner och länkar kors och tvärs och en dongel med med bredband som bara funkar när den vill. Morr.

F'resten, foton på skrivbordet kommer, det står lite dumt till just nu bara. Den som väntar på nått gott väntar alltid för länge ;)

2 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Hå HÅ, jag är också irriterad på Blogger. Men jag ids inte heller byta just nu. Vad är det för butik?

en matsked grejer sa...

Får skämmas och säga att jag inte ens kommer ihåg vad den heter... återkommer!