9 juli 2011

krångel bakom flötet.





Det där med tålamod för krångel är inte min starkaste sida. Kanske är jag lite för stöddig som ofta tycker att jag kan och fattar tillräckligt bra för att det ska duga och då borde grejerna bara funka!? Är inne på tror jag 5:e varianten av att försöka få det att fungera tillfredställande med mobilbloggande. Vi får se....

Hur gör ni som har en Iphone och får det att funka? Är idel öra!

I alla fall blev det ett återbesök till fina antikaffären i Hällekind med de ljusblå flötena... ett litet smultronställe! När allt tekniskt gör som jag vill ska jag visa er lite bilder därifrån och mina fynd.

1 kommentar:

millandante sa...

Har inte kommit dit ännu... så jag har inga råd att ge tyvärr, men lycka till, sådana saker är verkligen tålamodskävande...

KRAM