5 september 2011

doft av sommar.






Det känns lite vemodigt att sommaren går mot sitt slut... Hösten, som i och för sig är en underbar tid om solen skiner, är på intåg och det går inte att göra nått enda för att ändra på det. Sittandes igår med solen brännande så där ljuvligt i nacken och en glass i handen bestämde mannen och jag att vi ska njuta oss genom hösten och skippa ekorrhjulet. Spännande idéer och önskningar att uppfylla framöver i all ära, men att ta vara på stunderna, varandra och livet kommer i första rummet.

Ja, det blir bra. 




4 kommentarer:

a piece of happiness sa...

Vilket vackert fat!

Jenny sa...

Så underbart det låter, njuta sig igenom hösten =) Det måste jag ta och härma er på. Jag håller faktiskt på att fixar hemma, så att jag kan göra det. Har bara några dagar till med fix, så kan jag koppla av sen...
Ha en skön septembervecka, kram Jenny
Vackra bilder ;)

Vintage House sa...

Hej
Ett mycket vackert fat, underbart att bara ta det lugnt..
När köket är klart ska vi oxå göra det..
ha en skön start på veckan.
kram
sandra

Randiga Tråden sa...

Vilket snyggt betong fat. Vad viktigt det är att ta hand om varandra. Tack för titten hos mig.