21 september 2011

när man sjukt gärna vill vinna.




Är egentligen ingen romantiker, men det här påslakanet Carla Blå från Mille Notti får mig att go bananas. Det är alldeles ruskigt fint och skulle så gärna få bo i min säng: Somrigare än sommaren själv men ändå lite vinterkrispigt, sådär att det skulle kunna få åka torktumlare om och om igen så att alla andra påslakan avundsjukt kunde få ligga och morra och muttra i garderoben om primadonnan året runt.

När nu Länna Möbler har en tävling hos House of Philia där man kan vinna mer Mateusporslin än en porslinsgalning kan fantisera om under en och samma dag vore det väl mer än toppen om jag vann. Helt utomordentligt skulle jag vilja påstå!






Det är min tur nu. Det är min tur nu. -Bara ett litet mantra jag mumlar för mig själv.... ;)




3 kommentarer:

The Dress And Me sa...

Åh va tjusigt! Jag älskar påslakanset! Vill också ha.

Vintage House sa...

Hej
Läckert läckert!
TAck för dina söta ord!
kram
sandra

Annefia sa...

Jättesnyggt och fräscht! Hoppas du vinner!