2 april 2011

citroner gula eller let's do the dishes.




Det går ju inte att motstå att kasta ihop några foton när man har så härligt soligt gula citroner hemma. Ena sekunden står man där och diskar, nästa sekund flyger citronerna genom luften och vips blev det fotosession istället.









Handduken Let's do the dishes tycker jag är kul!






Kom på snilleblixten att klippa ner förra årets egenodlade mynta som blivit en riktig risbuske. Några röda (eller kanske gröna?) sekunder senare växer de härligaste och friskaste skott man kan tänka sig. Välkommen våriga grönska!






Och sen är det ju roligare att fota än att diska, så det så ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va härligt att stå med händerna i diskbaljan och sen få insperation till att fota. Jag ska straxt diska, hoppas att det blir samma sak för mig. Kram

Petra / Popetotrora sa...

Hehe! Förstår att du väljer fotograferingen framför disken. Och citronerna är verkligen härligt gula. :-)

HEMLÄNGTAN sa...

Ja visst är det så att det är betydligt roligare att fota än att diska. Och citroner är verkligen ett tacksamt objekt att fota, så vackra med sin gula färg!

Sv: Håller med dig om att det är roligare med intervall löpning. Jag tänkte köra på så här i några veckor för att komma in i det lite sedan tänkte jag varva den vanliga löpningen med backträning och intervaller. det ser jag verkligen fram emot!

Ha en fin lördagskväll!
Kram, Jenny