4 april 2011

dagens JAG VILL HA.

Foto: Epla


I förra inlägget med dagens JAG VILL HA tipsade Helene om en annan skylt med insekter. Jag vet inte vad det är med mig och insekter, men någon sorts komplicerad hat-kärleksrelation tycks vi ha. I levande livet älskar jag en del av dem. På bild de flesta. Har faktiskt inte tänkt på det förrän nu, men vissa sorters insektsbilder tilltalar mig alldeles. Som Hagedornhagens bilder och skylten längre ner som finns till salu i norska webbutiken Epla. Epla visade sig också ha en ny variant av namnskyltar som jag störtförälskade mig i. Titta bara, så fina! Lite synd att det varken står material eller storlek angivet i informationen på siten... Får väl rätt och slätt skicka ett mail och fråga!



Foto: Epla


Kul kombo av typsnitt, tycker ni inte?



Foto: Epla


Hello, små bugs, vill ni bo hos mig?

2 kommentarer:

enannanhelena sa...

Bugs kan vara rätt okej, bara de håller sig ifrån datorn och huden... :)

Jag har mycket djur i inredningen, insekter på en lampskärm. Och en riktigt stor fluga finns här hemma. Den dyker nog upp på en blogg nära dig :) någon dag i vår.
/helena

LissenTo sa...

Vilka fina skyltar. Det här föll jag för också.

Ha en skön onsdag. // Kram Lissen