5 april 2011

tisdagstema i fabriken -favoritinredningsaffär.



Linum


Tisdagstemat i Fabriken idag är "Favoritinredningsaffär". Hm, svårt tycker jag! Hur ska man kunna välja en favorit??? Jag väljer att slänga ur mig en på måfå... Men att säga att den allena är ensam favorit vore nog att ljuga. Linum säljs ju dessutom i många olika affärer som inte är enbart Linumbutiker.

Linum, alltid lika vackra tyger, sängkläder, kuddfodral, dukar, kökshanddukar och ALLT de har... Älskar de klockrena färgkombinationerna. Och att de återkommer till blå-vitt igen och igen.








Linum





För mer inredningsaffärsinspiration, besök Fabriken!

6 kommentarer:

Carina sa...

Vad kul att få kika in i din favoritbutik...det finns ju så mycket fint!
Kramen.

Lisbeth Williams sa...

En sådan inspirerande blogg. Hittade hit via fabriken. //Lisbeth

med bloggarna
http://wabisabi-style.blogspot.com/
http://inredningsdesigner.blogspot.com/

Petra / Popetotrora sa...

Vilka härliga bilder! Jag blir alldeles sugen på att krypa ner i en nybäddad säng och sova när jag ser dom. :-)

enannanhelena sa...

Ränderna som aldrig går ur! Är lite svag för just ränder (och rutor&prickar:). Med risk för att verka tjatig, jag har ett par randiga Linum-lampskärmar också. Inte bugs i alla rum. :)
/helena

Elina sa...

Fint! Kul att få lite tips på inredningsbutiker!
/Elina

Hildas hem - Sofia sa...

Linums tyger är underbara och väcker många vill-ha-begär :)

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia