26 april 2011

tisdagstema: på mitt soffbord.





Tisdag igen, nytt tema i Fabriken: På mitt soffbord. Tja, mitt soffbord är inte speciellt stort, vilket begränsar hur mycket man kan lasta ner det med och ändå få plats med en tekopp, men nått står det ju där för jämnan... För tillfället en australiensk pelargon i väntan på att bli stor och vacker i en zinkhink ute i mitt glashus och några ljus. Älskar doftljusen från Munkholm -de doftar sådär lagom lite så att man njuter men inte får ont i huvudet eller blir alldeles överväldigad. Ylang ylang är det för tillfället som står framme!









För mer tisdagsinspiration om soffbord, titta gärna in på Fabriken!

4 kommentarer:

Elina sa...

Härligt grönt och fint! :-)

Att vara någons fru sa...

Den lilla skålen är så vacker!

Linda sa...

Wow! Vilken härlig pelargon! :)
Kram Linda

HEMLÄNGTAN sa...

Och så har jag glämt tisdagstemat den här veckan igen...

Älskar pelargonior och din var verkligen helt underbar!

Hoppas allt är bra med dig och att påsken varit bra!
Kram, Jenny