16 april 2011

först på gatan.




Att göra fint på trappan är det viktigaste steget när det blir vår! Helst ska det vara gjort före grannarna och det lyckades jag med i år också ;) Krukan ropar liksom ut att vintern är slut och det är dags för vår, sol och varmare tider. Vem vill inte vara först med ett sådant trevligt budskap?!









Klosterliljor (även kallade snöklockor) har jag länge tyckt är vackra. I år fick de följa med mig hem från fina Zetas, som precis som vanligt hade massor av fint att sucka över! Hur bjuder du in våren?

4 kommentarer:

The Dress And Me sa...

Åh så fint! Det får mig verkligen att längta efter ett hus! Kram

Anonym sa...

Vad fint du har gjort på din trappa! Jag brukar också göra vårkrukor, i år tog ju rådjuren en del som du vet men nu har jag satt upp pinnar med Råodör så jag hoppas det kommer nya blommor snart...

/ Birgit

färg spelar roll sa...

Härliga blommster! Glad vår på dig!
/Lisa

Kristina sa...

Verkligen vackert, det är vårstämning om något att ha blommor i kruka på trappan!

Ha en fin helg!
Kristina