23 april 2011

DIY på fyra sekunder för folk med tummen mitt i handen.





Var på Panduro och hittade ett block med färdiga grejer att montera ihop till scrappade kort. Rätt kul faktiskt. Ingen ändlös inköpslista för att få ihop nått litet kort som sammanlagt blir långt dyrare än att köpa vackra kort på fina gatan -så klart nöje förutom nytta i och för sig, men ändå. Det är i alla fall inte varje dag jag slänger ihop en hel rad fina kort på några minuter!










Att jag är förtjust i insekter har ju framgått tidigare... både här och här.









Detta häfte med alla nödvändiga delar till ungefär 20 kort kostade den stora investeringssumman 89 kr och fanns med tre olika teman. Och resultatet, tja, inte så tokigt tycker jag i alla fall...

7 kommentarer:

FaB Keramik sa...

Jamen jädrans va snyggt, bra tips!
Glad påsk påre!
Kram Frida

a piece of happiness sa...

Jag tror inte riktigt på att du har tummen mitt i handen ;)

fin-fina kort i alla fall.

The Dress And Me sa...

Ja, dom blev ju riktigt fina. Gillar trollsländan skarpt!!

Anonym sa...

Hi Hi Cissi, köpte samma block i veckan! Kan ju vara bra att ha när folk fyller år;)/ Karin

en matsked grejer sa...

Nej, menade nog inte att jag har tummen mitt i, mer att det här kan vem som helst. :) Fast jag får nog beslutsångest rätt lätt när jag ska sätta ihop grejer -ska jag ha den eller den, passar verkligen det här ihop?? Jamen Karin, då får vi ringa innan o samordna oss så vi inte tar lika ;)!!

Petra / Popetotrora sa...

Ja, ibland är det faktiskt hur skönt som helst med snabbt, enkelt och färdigförberett pyssel! :-)

Elina sa...

Finfina kort! :-)

Kram Elina